Odp: Soltek SL-65DRV+Celeron 1.3GHz

Autor: Rycho (rycholek_at_wp.pl)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 17:04:11 MET DST

Użytkownik squirs <squirs_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:26525-1050155623_at_213.17.223.100...
> Witam wszystkich
> Jest sobie plyta glowna Soltek 65-DRV na socket 370 , Celeron 800 MHz i 256
> MB DDR RAM itd. reszta nieistotna...- wszystko chodzi. Problem pojawia sie
> przy wymianie procesora na Celerona 1,3 GHz .Jak sie domyslacie , wtedy juz
> nie chodzi ;-( W czym tkwi problem? Obydwa procesory sa w gniazdo socket
> 370 ale czy Cel1,3 z jadrem Taulatin nie ma czasami jakiegos problemu z
> nozkami ?

oprócz problemu z napięciem zasilania jest też problem nóżek :)

> Czy druga mozliwosc (choc wydaje mi sie malo prawdopodobna)
> upgrade BIOSu cos da?

nie

> Tego wariantu z BIOSem uparcie sie trzyma sprzedawca
> ze sklepu, chociaz wydaje mi sie , ze powinien raczej gofry sprzedawac a nie
> komputery...

z tym się zgadzam :))

> tym bardziej , ze na stronie Solteka jest tylko jedna wersja
> BIOSU do tej plyty z 14.03.2001 i innej nie ma.BIOS zostal na nowo wgrany i
> nic to nie zmienilo.Sprzedawca twierdzi ze to jest wersja BIOSu ktora nie
> poprawia tego problemu...
> Jakie jest wasze stanowisko?

Znaleźć przejściówkę do tualatina ,poszukaj archiwa, gdzieś to już było;
albo inna płyta

Pozdro..
  Rycho