Re: intel vs. amd

Autor: muzzy (muzzy4_nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 01:13:41 MET DST

Użytkownik "Krait" <krait_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> A poco jak naiwniakow ( mialem napisac debili ale jeszcze ktos by sie
> obrazil) na peczki :)
>
> jam taka wydajnosc ( moze byc wieksza) to mam za 260zl.
>
> Pozdrawiam
Dlaczego twierdzisz ze ludzie inwestujacy w intel tech to debile? Przecież
to całkowicię zależy od tego do czego potrzebny jest Ci ten sprzet. Jeżeli
ktoś sie pyta o to jaki proc to niech najpierw okresli potrzeby. Dokładnie
tak samo jak z kupnem samochodu. To jest jasne ze procesory AMD sa tansze i
wydajniejsze przy nominalnie równych zegarach. Pozostaje jeszcze kwestja
chipsetu. Po pierwsze jedyna rzecza ktora w wiekszosci AMD "powoduje"
problemy to chipset plyty a nie procek. Procki sa dopracowane. Poza tym jest
jeszcze cos takiego jak support dla konkretnej technologii. Ja praktycznei
jestem skazany (a dokladniej jest to zalecane) na technologie intel (oracle
servers ) a w szczegolnosci na procek. Niektorzy zajmuja sie tez rzeczami
(lub posiadaja sprzet) ktory wymaga plyty głównej na intel-chipe. Poczytaj
sobie zalecenia np progamu takiego jak Feurio do w/g mnie zaawansowanej
edycji plytek audio. Zobacz tez np co twierdzi producent napędów teac'a
odnosnie upgrade'ow firmware'ow w tych napedach na plytach innych niz intel.
Moze to i propaganda wspolnej polityki rynkowej a moze scisla współpraca
koncernów gwarantujaca pewien stopien niezawodnosci. Najgorsze co mozecie
grupowicze odpowiedziec takiej osobie to stereotypowe:
AMD a intelowcy to debile, albo intel rulez a a md bedzie sie wieszal co
drugi dzien.
Wszystkim wlascicielom spzretow dzialających mniej i bardziej stabilnie
zycze przede wszystkim otwartosci umyslu....
Gdyby nie trzecie piwo nawet bym sie chyba nie skusil na opisywanie tego co
wydaje mi sie oczywiste.
Pozdrawiam wszystkich

Muzzy