Re: problem z wyłączaniem kompa przy podłączonym necie

Autor: JanuszHor (hojanopl_at_polbox.com)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 00:31:27 MET DST

drozda wrote:
> [...]
: nie da mie sie wyłaczyć kompa przy podłączonym necie przy systemie
melenium.

Mam stałe łacze cały czas włączone mam ME i nie mam żadnych problemów ,Co to
znaczy nie da się wyłączyć, ?
niedawno w rozmowie ze mną gościu przeklinał Me bo mu się otwierał i zamykał
CD ale nie wpadł na pomysł by uruchomić jakiegoś antywira
JanuszHor