Re: Zasilacz HuntKey - opinia

Autor: CeBeR (cebrzyq_at_interia.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 23:52:47 MET DST

BartekK <sibi_at_terror.black.art.pl> wrote:

> duzo lepszy od wiekszosci zasilaczy w innych (tanich) obudowach,
> lepszy od Feel-ow, codegenow, nie mowiac juz o megabajtach 350W i
> noname wynalazkach a zapewne gorszy od zasilaczy za ktore placisz
> wiecej niz za ta obudowe z zasilaczem razem wziete...

Według mnie jest dokładnie odwrotnie - jest dużo gorszy od porządnych
zasilaczy (choćby od 300W Enlighta/Chiefteca/Sirteca) i zapewne nieco lepszy
od najtańszego chłamu typu L&C czy Codegen. A zauważ, że Huntkeye spotyka
się w tych "lepszych" Modecomach, które cenowo wcale tak od najtańszych
Enlightów nie odstają. Więc chyba nie jest tak jak piszesz, że zapłacisz za
obudowę z tym zasilaczem mniej niż za sam porządny zasilacz, bo wspomniany
300W Enlight kosztuje 170 zł.

--
Konrad Zydroń
cebrzyq_at_interia.pl