Re: Całkiem mocny sprzęt składanie pytanko.

Autor: j709 (j709_at_o2.pl)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 00:34:08 MET DST

Szanowny "Yab0L" ujawnił, jak niżej - do czego, z należnym Mu
szacunkiem, odnoszę się jeszcze niżej:

 ile byście wzięli
| za taki zestaw | PROCESOR 2350 zł P4 3,06
| PŁYTA 1000 zł ASUS P4G8X
| GRAFIKA 1750 zł ATi RADEON 9700PRO
| MUZYKA 470 zł SB Audigy2 BOX
| PAMIĘĆ 1600 zł DDR 1G (PC-3500)
| MONITOR LC 2100 zł Sony lub Philips
| OBUDOWA 300 zł ENLIGHTE
| DVD -R 1200 zł LG lub TEAC
| DYSK 910 zł Maxtor 160G
| Windows 1100 zł XP home
| klawiatura i mysz oczywiście Radiowy LOGITECH

PT Respondenci zaimponowali mi rozsądkiem i doświadczeniem. Ośmielam się
więc prosić o wskazanie konfiguracji, poza Officem pozwalającej sprawnie
odtwarzać filmy (DVD i Divx), wysyłać obraz na TV (bez biegania z
pokoju do pokoju by zobaczyć gdzie zawędrował kursor), przeglądać
nagrania video z kamery z wychwytywaniem klatek i kilkuminutowych
sekwencji, zgrywać na magnetowid i kamerę filmiki z HDD, a przede
wszystkim zapisywać i obrabiać filmiki video i pobawić się grafiką - ale
bez przesady. Dobrze byłoby, by jako tako pozwalała grać (gdy młody
przyjedzie) - ale bez przesady. Jeśli nie powodowałoby to komplikacji,
mógłby w tym tuner TV i radiowy.
 Na pewno chciałbym mieć Fire-Wire, USB 2, RAID i dwa dyski łącznie 120
do 200 GB oraz co najmniej 512 MB RAM (a może nawet około 1 GB). I żeby
pracowało toto stabilnie, z Adobe Premiere i Uleadami. Mogłaby być i
nagrywarka DVD, ale na pewno CD-RW (może combo ?).
Dobrze byłoby, by zestaw nie wywoływał komentarzy o wodotryskach i
wodogłowiu.
Z góry dziękuję. Jaś