Całkiem mocny sprzęt składanie pytanko.

Autor: Yab0L (yabol_at_jestsuper.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 08:54:14 MET DST

    Naprawdę nikt z grupy nie pracuje w żadnej hurtowni albo w sklepie na
terenie Warszawy ? i nie chce sprzedać mi z małym rabatem takich części ?
widzę w branży jest świetnie bo nikt zarobić nie chce. Ale pomijając
wszystkie problemy z zakupami ile byście wzięli za taki zestaw za złożenie
zawsze składałem w miare normalne kompy a coś takiego to musi kosztować
extra tylko ile ?

 PROCESOR 2350 zł P4 3,06
 PŁYTA 1000 zł ASUS P4G8X
 GRAFIKA 1750 zł ATi RADEON 9700PRO
 MUZYKA 470 zł SB Audigy2 BOX
 PAMIĘĆ 1600 zł DDR 1G (PC-3500)
 MONITOR LC 2100 zł Sony lub Philips
 OBUDOWA 300 zł ENLIGHTE
 DVD -R 1200 zł LG lub TEAC
 DYSK 910 zł Maxtor 160G
 Windows 1100 zł XP home
 klawiatura i mysz oczywiście Radiowy LOGITECH

pzdr.