Re: Padające Baracudy :-(

Autor: Kiszon (opentv_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 00:17:28 MET DST

> komputery, transportuje byle jak komponenty, w sklepach też niestety nie
> obchodzi się z nimi czasami najlepiej, a każdy wie, że z dyskiem twardym
> jak z jajkiem, a nawet jeszcze delikatnie, unikać wszelkich wstrząsów

Hehe, mo kiedys upadł Caviar 200 mb na beton z wysokościponad 1 m. Sprawny
pozostał do ostatniej swojej chwili. teraz zalega w szufladzie.
Barracuda ?? Mam 80-tke prawie roczna - zaczela wnerwiajaco piszczec :(
Niedawno kupilem 7-ke. Odnosze wrazenie ze to zupelnie inna jakosc. JESZCZE
cichsza (kiedy 4-ka nie piszczy), znacznie szybsza od 4-ki i znacznie mniej
sei grzeje, no i jest dziwnym trafem tansza.