Re: Padające Baracudy :-(

Autor: Luc (Luc_at_becznica.org)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 11:04:24 MET DST

"Jacek Kauch" <jacekkauch.w_at_o2.pl> wrote...

> Nie wiem co ludzie wyprawiają z tymi dyskami, mam baracudę IV 60GB od
ponad
> roku, intensywnie użytkowana na stacji graficznej. Nic nie pada,
żadnych bad
> sector'ów, niczego... działa pieknie.

Myślę, że wynika to z dwóch rzeczy.
Dyski te stały się bardzo popualrne w tym znaczeniu, że spora część
osób, która sama składa komputer, a szczególnie kupują w sklepie
(zlecają zmontowanie) bierze w ciemno Baracudy na zasadzie "bo są
dobre", "bo kumpel ma", "bo są ciche". Sklepy sprzedają i polecają, bo
mają pewny zbyt. Podejrzewam, że na naszym rynku dyski Baracudy mają
bardzo duży udział, niestety nie mam danych na ten temat. W takim
układzie statystycznie częściej słychać o problemach z Baracudami.
I jeszcze jedna rzecz. Co raz więcej osób samodzielnie montuje
komputery, transportuje byle jak komponenty, w sklepach też niestety nie
obchodzi się z nimi czasami najlepiej, a każdy wie, że z dyskiem twardym
jak z jajkiem, a nawet jeszcze delikatnie, unikać wszelkich wstrząsów
etc...

Luc