obudowa

Autor: Andrzej (kilohREMOVE-THIS_at_astercity.net)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 00:26:37 MET DST

mam pewien maly problem, dostalem komputer ale bez obudowy
docelowo komputer ten mabyc przeznaczony na serwer tutaj sie
zastanawiam
zeby jednak jakas namiastke obudowy zrobic...
Zetknol sie ktos z was juz wczesniej z tego typu problemem? moze
macie jakie pomysly?
moze latwiej jest zrobic ja z jakiegos innego materialu niz z drewna?
wiem ze temat troche dziwny no ale jesten w naglej potrzebie i zanim
zaczne cos twozyc to wolal bym sie upewnic zeby nie zmarnowac pol dnia
niepotrzebnie

--
odpisujac mi usun z adresu 'REMOVE-THIS'