Re: Pytanie "elektryczne"

Autor: Klaudiusz (fatla_at_nospam.poczta.fm)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 15:37:33 MET DST

> Rozmawiamy o bloku a nie o domku jednorodzinnym a w nim zapewnie nie ma
rur
> od centralnego z plastiku. , zresztą pytający jeśli dorze zrozumiałem coś
> niecoś wie na temat elektryki i na bank od razu odezwie się i powie że ma
> centralne w plastiku . A po za tym Twoje "złote rady " łączenia jak to
> piszesz " Zmostkuj sobie bolec do przewodu neutralnego " zostaw dla swoich
> wrogów ;-) . Bo z tych dwóch sposobów jakie tu się pojawiły czyli Twój i
> mój musisz przyznać że mój jest bezpieczniejszy .

Nie pisz bzdur, ze bedzei wiedzial, gdzie w bloku przerobili instalacje c.o.
na plastik, sam mieszkam w mrowkowcu i wiem jak to wyglad, wszystkie wstawki
w c.o. sa platikowe, wiec ciaglosc takiego obwodu jest raczej wiecej niz
niepewna.
A swoja droga to jakbym mial sluchac Twej rady to wolalbym zrobic instalacje
elektryczna od zera z odzielnym obwodem dla kompa z roznicowka i
ochronnikiem na wejsciu.

Klaudiusz