Re: Pytanie "elektryczne"

Autor: tomek (tomekn_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 17:53:08 MET DST

Użytkownik "Pablo" <delorian_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "tomek" <tomekn_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> zawsze
> puszcze
> końca
> >

> Panie elektryku nie ma juz nazwy "przewod zerowy". Zostala zastapiona
przez
> neutalny.
Doprawdy ? ;-) Nie czepiaj się koleś słówek bo Twój "bolec " też nazwałeś
fachowo ;-)

> I panie elektryku a co z grzejnikami ktore sa zasilane rurami z plastiku
> badz innego tworzywa
> Ochrona wrecz 100% :)))))))))

Rozmawiamy o bloku a nie o domku jednorodzinnym a w nim zapewnie nie ma rur
od centralnego z plastiku. , zresztą pytający jeśli dorze zrozumiałem coś
niecoś wie na temat elektryki i na bank od razu odezwie się i powie że ma
centralne w plastiku . A po za tym Twoje "złote rady " łączenia jak to
piszesz " Zmostkuj sobie bolec do przewodu neutralnego " zostaw dla swoich
wrogów ;-) . Bo z tych dwóch sposobów jakie tu się pojawiły czyli Twój i
mój musisz przyznać że mój jest bezpieczniejszy .
pozdr
tomekn