Re: Pytanie "elektryczne"

Autor: tomek (tomekn_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 17:42:44 MET DST

Użytkownik "Klaudiusz" <fatla_at_nospam.poczta.fm> napisał w wiadomości

> Nie pisz bzdur, ze bedzei wiedzial, gdzie w bloku przerobili instalacje
c.o.
> na plastik, sam mieszkam w mrowkowcu i wiem jak to wyglad, wszystkie
wstawki
> w c.o. sa platikowe, wiec ciaglosc takiego obwodu jest raczej wiecej niz
> niepewna.
Przestań bredzić po pierwsze nie chodzi tu o montaż jakiegoś zabezpieczenia
przeciwporażeniowego tylko chodzi o to że komp nie ma dobrej masy przez co
kolega ma problemy z dzwiękiem , podłączenie obudowy do kaloryfera nawet z
kawałkiem instalacji co w metalu na bank pomoże tym bardziej że nie spuszcza
się już wody z co a to wystarczy w zupełności do tego by poprawić sytuacje z
dzwiękiem .

> A swoja droga to jakbym mial sluchac Twej rady to wolalbym zrobic
instalacje
> elektryczna od zera z odzielnym obwodem dla kompa z roznicowka i
> ochronnikiem na wejsciu.

Sam sadzisz bzdury przez co narażasz kolege na porażenie prądem w momencie
uszkodzenia przewodu zerowego w instalacji elektrycznej i to nie koniecznie
u niego w domu , wystarczy że przewód ten zostanie przerwany , gdzieś na
klatce schodowej a na 1000% kolega ma 220 V na obudowie swojego PC !!!!!
Jesli jesteś taki fachura to udowodnij mi prosze że tak nie będzie !!!! ;-))
Tym bardziej że zawsze w takim bloku znajdzie sie pseudo elektryk np: taki
jak TY a to już wcale nie jest śmieszne jak ma się w domu taki wynalazek
jaki zaproponowałeś koledze .
Pozdr
tomekn