Re: Całkiem mocny sprzęt składanie pytanko.

Autor: Yab0L (yabol_at_jestsuper.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 10:00:07 MET DST

> Ty oblałeś:
> 1) odpowiadaj pod postem
> 2) nie cytuj całego posta
> 3) wycinaj sygnatury
> 4) pisz na temat

> głupiś, chłopcze...
> mam 4 prywatne kompy, z czego dwa o zbliżonej konfiguracji (słabsze
> grafy - nie gram, i bez DVD-R), a jeden to Dual Athlon na Asusie. Twoja
> (może taty ?)przyszła zabaweczka jest dobra do chwalenia się w
> piaskownicy
>
> A tak poważnie, to do czego Ci to ? Jak do grania, to kończę temat, bo
> nie mamy wspólnych tematów

Ok macie racje jestem trochę rozdrażniony sorry to przez pogodę.
Nie chwale się to nie komputer dla mnie znajomy chce coś takiego dla kumpla,
Więc pytam ile za coś takiego mogę brać. Jeśli chodzi o komputery
to dawno pozbyłem się stacjonarnego nie gram nie mam czasu, a jeśli już to
na konsolach.
Jeszcze raz sorry jak zobaczyłem Twój Posting-Host pomyślałem że jakiś uczeń
się nudzi.
A tak na serio to każdy chce zarobić na składaniu czegoś takiego, po za tym
nie chwal się dual athlonem miałem kiedyś w domku dual Xeona i się nie
podniecałem.

pzdr.