Re: Całkiem mocny sprzęt składanie pytanko.

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 10:11:02 MET DST

On Fri, 11 Apr 2003 10:00:07 +0200, Yab0L wrote:

[...]
> Ok macie racje jestem trochę rozdrażniony sorry to przez pogodę.
> Nie chwale się to nie komputer dla mnie znajomy chce coś takiego dla kumpla,
> Więc pytam ile za coś takiego mogę brać. Jeśli chodzi o komputery
> to dawno pozbyłem się stacjonarnego nie gram nie mam czasu, a jeśli już to
> na konsolach.
> Jeszcze raz sorry jak zobaczyłem Twój Posting-Host pomyślałem że jakiś uczeń
> się nudzi.

:))
Mam kontrakt i umowę z firmą, która prowadzi też szkołę i wyższą
uczelnię. Wykonuję i admninistruję im system informatyczny.

> A tak na serio to każdy chce zarobić na składaniu czegoś takiego, po za tym
> nie chwal się dual athlonem miałem kiedyś w domku dual Xeona i się nie
> podniecałem.

Nie podniecam się - sam zacząłeś...teraz też się chwalisz :)

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!