Re: barracuda V a glosnosc pracy

Autor: Tomasz (cattomcat_at_hotmail.com)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 09:48:54 MET DST

kulka wrote:
> Witam wszystkich,
> mam sobie dysk barracude V 120GB 8MB cachu. Jako byly, szczesliwy, posiadacz barracudy IV 40
> bylem przekonany, ze bedzie cicha. Tymczasem slychac dysk dosc dobrze. Ale sie nie przejalem,
> az do dzisiaj. Otoz wlozylem do kieszeni caviara 40GB 8MB cachu i poza charakterystycznym
> swistem nie slychac jej w ogole. W necie znalazlem, ze ten caviar wydaje z siebie 35dBA, podczas
> gdy moja barracuda powinna... 25. Rozumiem, ze barracudca powinna znalezc sie w serwisie, czyz
> nie tak?
>
> - kulka -

A co slyszysz ? Mam tego seagate w wersji 2MB. Jak sie kreci to szumi.
Raczej cicho. I to caly halas. Wymienilem z maxtora 7200 obrotow, ktory
oprocz swistu mial metaliczny przydzwiek.

Kieszen tez tlumi dzwiek.

Jesli masz ciche wiatraki to otworz obudowe. Odlacz zasilanie od jednego
dysku , wlacz na chwile kompa, posluchaj. Podlacz ten dysk a odlacz
dysk drugi. Posluchaj i porownaj halas.

Tom