Re: barracuda V a glosnosc pracy

Autor: kulka (kulkus_at_wp.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 18:26:32 MET DST

Uzytkownik "Tomasz" <cattomcat_at_hotmail.com> napisal w wiadomosci
> A co slyszysz ? Mam tego seagate w wersji 2MB. Jak sie kreci to szumi.
> Raczej cicho. I to caly halas. Wymienilem z maxtora 7200 obrotow, ktory
> oprocz swistu mial metaliczny przydzwiek.
> Kieszen tez tlumi dzwiek.
> Jesli masz ciche wiatraki to otworz obudowe. Odlacz zasilanie od jednego
> dysku , wlacz na chwile kompa, posluchaj. Podlacz ten dysk a odlacz
> dysk drugi. Posluchaj i porownaj halas.
Swist i metaliczny przydzwiek ma wlasnie caviar. Co do barracudki to szumow
w ogole nie slysze. A halas na pewno od niej - dzwiek trudno opisac,
cos jakby stukanie czy takie pyrkotanie , zawsze gdy dane sa
odczytywane/zapisywane
z/na dysk, no i jest dosc uciazliwy.

- kulka -