Re: Całkiem mocny sprzęt składanie pytanko.

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 09:04:14 MET DST

Yab0L wrote:
> Naprawdę nikt z grupy nie pracuje w żadnej hurtowni albo w
> sklepie na terenie Warszawy ? i nie chce sprzedać mi z małym rabatem
> takich części ? widzę w branży jest świetnie bo nikt zarobić nie
> chce. Ale pomijając wszystkie problemy z zakupami ile byście wzięli
> za taki zestaw za złożenie zawsze składałem w miare normalne kompy a
> coś takiego to musi kosztować extra tylko ile ?

jesli wszystkie czesci przez Ciebie wymienione bylyby w hurtowni w ktorej
sie zaopatruje i nie chcialbys faktury to moglbym to zlozyc. Problem w tym
ze nie wszystko jest i nie bardzo mi sie chce cokolwiek robic ;-) Jesli
chodzi o koszt zalatwoenia ze zlozeniem to doliczylbym pewnie 5% od calosci.

> Windows 1100 zł XP home

a nie lepiej OEM do zestawu ? kosztuje 400 PLN brutto.

pzdr.
trzmiel