Problem z "literami" partycji

Autor: K.M (kmertas_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 20:03:43 MET DST

Niedawno był u mnie kumpel z twardym no i jak prawie zawsze windows dodał
jego partycje z różnymi literami . Niestety gdy odłączyliśmy jego twardy mój
XP przyporządkował moim partycjom inne litery niż to było wcześniej ( C:
jest C ; D: jest E
a E: jest F , natomiast CD dawny F: jest teraz D . Próbowałem odłaczyć CD
ale to nic nie zmiania litery partycji dalej są takie same :( . Pod moim
drugim systemem ( win 98 ) jest wszystko po staremu ( ok ) . Mam zatem
pytanie gdzie i jak moge pod XP przywrócić dawne litery przyporządkowane
partycjom .

PZDR K.M