Niesformatowane CD ???

Autor: j709 (j709_at_o2.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 20:12:44 MET DST

Każda stacja, poza HDD (mam dwa, na systemowym mam trzy partycje) - to
znaczy FDD, oraz CD (mam DVD-ROM i CD-RW), a także wirtualne dyski
(stworzone Daemonem) wywoływana spod Exploratora Windows objawia się
komunikatem: "dysk jest niesformatowany. Czy sformatować teraz ?" Na tak
nie formatuje oczywiście CD ale także FDD, bo "Windows nie jest w stanie
dokończyć formatowania".
Mam Nero-na i do niego INCD - ale to się wcześniej nie gryzło. Kłopoty
zaczęły się pojawiać po zainstalowaniu Norton Internet Security 2003.
Czy może to mieć jakiś związek ze sobą ?
CZy to problem ze sfery hardware czy soft ? Pomóżcie proszę zagubionemu
laikowi.
Janusz