Re: jaka pamiec do notebooka Toshiba Satellite?

Autor: kuku (kuciapka2_at_gazeta.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 13:35:16 MET DST

Użytkownik "Włodek" <surma_at_panda.bg.univ.gda.pl> napisał w wiadomości
> http://www.kingston.com/plroot/products/default.asp
>
> Pamięć Kingston 128 MB SODIMM KTT-SO100/128I - cena ok 200PLN netto

Chwilowo

> zależy za jaką granicą jesteś ;)

Dzieki za linka, ale nie jestem do konca przekonany, podaja tam modele
toshib, ale to same PIII, a moja jest starsza, czy jest szansa ze nie bedzie
dzialalo?
Jestem w Kanadzie, a pytalem o jakis sensowny model nagrywarki, mam dwie
wolne pcimcie, no i port usb, ale nagrywarka na ten ostatni wolno troche
dziala. Sa chyba jakies uniwersalne modele jakie mozna podlaczyc do kazdego
notebooka?
Pozdrawiam
Marek