Re: jaka pamiec do notebooka Toshiba Satellite?

Autor: sfinks2_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 10 Apr 2003 - 14:04:14 MET DST

> Użytkownik "Włodek" <surma_at_panda.bg.univ.gda.pl> napisał w wiadomości

> Chwilowo

> Dzieki za linka, ale nie jestem do konca przekonany, podaja tam modele
> toshib, ale to same PIII, a moja jest starsza, czy jest szansa ze nie bedzie
> dzialalo?
> Jestem w Kanadzie, a pytalem o jakis sensowny model nagrywarki, mam dwie
> wolne pcimcie, no i port usb, ale nagrywarka na ten ostatni wolno troche
> dziala. Sa chyba jakies uniwersalne modele jakie mozna podlaczyc do kazdego
> notebooka?
> [...]

Witaj!

Nie wiem czy pomogę, ale może da się coś znaleźć bezpośrednio na stronie
produceenta:
www.toshiba.com

Mają tam dane podzielone według modelu notebooków. Kiedyś pobierałem stamtąd
potrzebne sterowniki, ale niestety nie pamiętam czy podają też informacje na
temat modeli pamięci. Może się uda. Myślę, że przynajmniej warto zobaczyć.

Pozdrawiam
Sfiks2