Re: dlaczego strzelam.. ;)?

Autor: Awex (awex_at_o2.tnijto.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 13:39:40 MET DST

Użytkownik "PawelG" <pawel.galazka.nospam_at_zeksa.koszalin.pl> napisał w
wiadomości news:b735on$p6t$1_at_nemesis.news.tpi.pl...
> Skoro juz strzela to znaczy ze komp jest uziemiony. A ewentualne prace
> wewnatrz po dotknieciu reka obudowy kompa. Podlaczanie sie do grzejnika
> w obecnych czasach wiaze sie z ryzykiem ze w sieci jest np rurka
> plastykowa - wtedy nie ma zadnego uziemienia. Sa tez takie opaski z jednej
> strony kleisz na reke a z drugiej strony przyklejasz np do uziemionej
> obudowy.

a nie jest tak ze jak jest uziemniony to odprowadza tamtefy ladunki i nie
strzela - bo mam dostep do kilku kompow ktore nie sa poprawnie uzmienione i
wlasnie tak przeskakuja iskierki - a te co juz dobrze uzmienione - z nimi
sie nic nie dzieje...