Re: dlaczego strzelam.. ;)?

Autor: PawelG (pawel.galazka.nospam_at_zeksa.koszalin.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 09:16:23 MET DST

Użytkownik "Awex" <awex_at_o2.tnijto.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "DarksidEye" <darksideye_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> podlaczyc kompa do gzniazdka z "prawdziwym" bolcem

Skoro juz strzela to znaczy ze komp jest uziemiony. A ewentualne prace
wewnatrz po dotknieciu reka obudowy kompa. Podlaczanie sie do grzejnika
w obecnych czasach wiaze sie z ryzykiem ze w sieci jest np rurka
plastykowa - wtedy nie ma zadnego uziemienia. Sa tez takie opaski z jednej
strony kleisz na reke a z drugiej strony przyklejasz np do uziemionej
obudowy.