Re: PILNE: problem z Radeon9100

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 12:28:07 MET DST

Jacek Osiecki claimed:
> Kupiłem Radeona 9100 (Mint) i mam parę pytań:
> - pytałem się sprzedawcy, czy jest to wersja pełna czy "LE". Twierdził,
> że pełna. Tymczasem kolega upiera się, że w ogóle nie ma teraz u nas
> dostępnych wersji innych niż LE... jak w końcu jest?

rage3d tweaker prawdę Ci powie. Power strip też.

> - karta ma KOSZMARNIE głośny wiatraczek - hałasuje 100 razy gorzej niż
> obudowa i zalmann razem wzięte, szlag mnie chce przez ten szmelc trafić.

Jak nie grasz, to możesz go wykręcić/odłaczyć.

> Gdzie mogę się dowiedzieć czegoś o alternatywnych metodach chłodzenia?
> BARDZO mi zależy na wyciszeniu tego elementu, gdyż jednym z ważniejszych
> punktów na liście zadań było właśnie wyciszenie komputera...

Ja wykręciłem wyjca i zamontowałem na upiłowanej karcie ISA wiatrak od K6 (z
wlutowanymi opornikami). Niestety musiałem go podpiąć do płyty głównej bo
wyjście wiatraczkowe na karcie ma niskie napięcie.

--
           [ http://www.stringi.com/viper/ ]
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.