PILNE: problem z Radeon9100

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_ceti.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 12:18:17 MET DST

Witam!

Kupiłem Radeona 9100 (Mint) i mam parę pytań:
 - pytałem się sprzedawcy, czy jest to wersja pełna czy "LE". Twierdził,
   że pełna. Tymczasem kolega upiera się, że w ogóle nie ma teraz u nas
   dostępnych wersji innych niż LE... jak w końcu jest?
 - karta ma KOSZMARNIE głośny wiatraczek - hałasuje 100 razy gorzej niż
   obudowa i zalmann razem wzięte, szlag mnie chce przez ten szmelc trafić.
   Najchętniej w ogóle bym się go pozbył, zamieniając na jakiś spory
   radiator albo coś w tym stylu - kiedyś coś czytałem o jakichś "rurach"
   z płynem zakładanych na kartę.
   Gdzie mogę się dowiedzieć czegoś o alternatywnych metodach chłodzenia?
   BARDZO mi zależy na wyciszeniu tego elementu, gdyż jednym z ważniejszych
   punktów na liście zadań było właśnie wyciszenie komputera...

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki
joshua_at_ceti.pl