Re: PILNE: problem z Radeon9100

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_ceti.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 12:51:18 MET DST

Dnia Thu, 10 Apr 2003 12:28:07 +0200, Marcin Wojtczuk napisał(a):
>Jacek Osiecki claimed:

>rage3d tweaker prawdę Ci powie. Power strip też.

Na razie to muszę odpalić win2k, bo po podłączeniu do nForce wyrzuciło
"inaccessible boot device" i nic się nie da zrobić. Ech, a linux jakoś
potrafił wystartować bezbłędnie...

>Jak nie grasz, to możesz go wykręcić/odłaczyć.

Nie po to mam tą kartę by nie grać ;)

>Ja wykręciłem wyjca i zamontowałem na upiłowanej karcie ISA wiatrak od K6 (z
>wlutowanymi opornikami). Niestety musiałem go podpiąć do płyty głównej bo

Nie bardzo uśmiecha mi się majsterkowanie, raczej myślę o jakimś gotowcu...
Czy np. coś takiego by było wystarczające dla tej karty?

http://www.cooling.pl/product_info.php?cPath=29&products_id=51

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki