Re: Monitor

Autor: Radek (radiradi_at_interia.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 09:37:34 MET DST

> HYUNDAI 17' Q790
> LG FLATRON F700B
> HYUNDAI 17 QV770

Hyundai nie znam , natomiast na FLATRON'ie (795 FT Plus) pracuję w domu
od jakichś 3 lat i raczej odradzałbym - parametry obrazu ma całkiem niezłe,
jest dość ostry itd.
ale męczą mi się przy nim oczy po kilku (3-4) godz. pracy.
Sugerowałbym Ci kupno jakiegoś Samsunga - cenowo b. podobnie a w pracy
pracuje na nich kilkadziesiąt
osób po kilka godzin dziennie i nikt nie narzeka.
Oczywiście może być to osobniczo zmienne, aczkolwiek mam 2 znajomych
którzy też nie czują się komfortowa przyu monitorach LG.

Radek