Re: Dylemat AMD czy Celeron - [OT]

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 00:55:01 MET DST

On Wed, 9 Apr 2003 22:29:06 +0200, Wojciech Giersz wrote:

[...]
> Tobie się ciągle przydarza odchył na jakieś rupiecie dla niewymagających,
> ja Cię tylko próbuję naprostować :)

Pokazać Ci parę kolorowych obrazków, puścić muzyczkę i już masz poczucie
profesjonalnej pracy...

> Aha... C16 i VIC jakiś tam to były poważne komputery?

Nawet Fiat robił maluchy. A od VIC-20 się odwal :)

> Wtedy miałem Atari
> 600XL, i to był poważny komputer,

I to ja jestem niewymagający...LOL :) Klakulator Bolek, to też poważny
komputer ? ;)

> a nie taki śmiech na sali. A potem
> przyszła era iksla, czyli rasowej osiemsetki i to już w ogóle było to.

Eeeeech, Wojtuś, Wojtuś... Mój kuzynek też twierdził, że sex to
najwspanialsza rzecz na świecie. No, ale dopiero jak poznał dziewczynę,
powtórzył to z pełnym przekonaniem ;)

> Commodore? Podstawki pod buty to tak.. dobrze były wyprofilowane i się

Prawda ??? Te po 84 roku robili naprawdę świetnie ;>>

> A czy to czasem nie trochę NTG? :)

Może, ale dobrze wiesz, że mnie nie przegadasz :>

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!