Re: Dylemat AMD czy Celeron

Autor: Sala (salaboss_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 21:00:43 MET DST

> swojego pierwszego kompa mialem na Celku 600 + super plyta (wedlug
> sprzedawcy) Abit bx 133.
> Cos bylo nie tak od poczatku, restarty ,niebieskie ekrany, zwisy. ALe
jakos
> trwalem. Potem
> byl pentium 3 800 mhz. Sytuacja ta sama.

Nieszcęścia chodzą parami - po prostu miałeś pecha.
Ja miałem celerona 633 i jakimś cudem przerzył nawet jakieś przepięcie na
sieci
(płyta poszła z dymem), teraz mam Celerona 1700 i też nie narzekam.

.> Teraz mam swoja firme skladajaca komputery. Od poczatku nie sprzedalem -
> nie sprzedam zadnego Intela,a

Masz pecha. Są ludzie którzy kupują intele.