Re: Epson Perfection 660

Autor: Jarek Chromiński (jch_at_mail.atr.bydgoszcz.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 00:55:32 MET DST

Użytkownik "Piotr Podsiadly" <ppodsia_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> CCD a nie CIS

> dodaj jeszcze ze rozdzielczosc mozna ustawiac co 1 dpi i wogole duzo
> róznych parametrow mozna ustawic

> mam pytanie, czy u Ciebie tez biale nie jest biale jak wybierzesz w
> Image Adjustment Color Matching i output intent na Absolute Colorimetric
> albo relative colorimetric?
>
> Pozdrawiam
> Piotr J. Podsiadły
>
> PS. Ja jestem zadowolony z tego skanera

Witam!

Przepraszam za wprowadzenie w błąd - oczywiście technologia CCD - niestety
się rozpędziłem.
Co do białego, czy jest białe, to niestety nie sprawdzałem.
Czas skanowania w kolorze w 300dpi to mniej więcej 1 minuta (niestety
dokładnie nie mierzyłem).

P.S. Ja też jestem z niego bardzo zadowolony.