Re: GeForce4 MX440

Autor: baZyl (bazylook_at_interia.pl)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 22:21:35 MET DST

RADEON 9000PRO uzywam i zadnych problemow z lataniem czy czymkolwiek.
Polecam RADEONa 9000 czy 9000PRO.
Podobno lepsza jakosc obrazu w RADEONach i wyjscia TV-OUT. Nie mialem
bezposredniego porownania, ale na podstawie opinii ludzi sie na to
zdecydowalem i z paru innych wzgledow. Chociazby dlatego zeby nie wspierac
owczesnego "monopolisty" nvidii. Obecnie ATI tez mnie zaczyna draznic swoja
polityka ale to juz mniejsza o to.
Ostatecznie i tak polecam Radka.
Jezeli jednak wybierzesz nvidia to bez dwoch zdan bierz Gainwarda.

baZyl