Re: GF4 odszedł co dalej :( gwarancja?

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 13:09:27 MET DST

Użytkownik "Macca" <macca.macca_at_poczta.fm> napisał w wiadomoœci
> Co by się prawie zgadzało po prostu black screen i kilka pisków :)
> Dzięki chyba z serwisami nie ma sensu dochodzić przyczyny
> awarii i najlepiej udawać głupca ja dużo się ostatnio naczytałem
> o gwarancjach warunkowych itp.. czy coś takiego istnieje?
>
> Kumpel oddał do serwisu Stlona który mu padł, a panowie
> powiedzieli że przyjmą na gwarancja warunkowa! ponad miesiąc
> chyba mija a prosiaka nie widać :(

Chodzi Ci o tego lekko ukruszonego? Jak producent zadecyduje (bo ukruszony),
ze to wina uzytkownika, to nici z gwarancji, a jak da nowy to sie cieszyc
trzeba. Ja naprzyklad czekalem prawie dwa miesiece (bez tygodnia), musial
sobie poleciec do fabryki i tam ocenili, wyslali nowy i ciesze sie jeszcze
bardziej z tego, ze teraz mam 0,13 a mialem 0,18 XP1800+.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
{...} i ujrzał Pan pracę naszš i był zadowolony,