Re: Myszka optyczna...

Autor: ciembro_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 09 Apr 2003 - 13:26:21 MET DST

> Jaka masz podkladke? Jak masz jakies zdjecie, albo wzory to pewnie dlatego,
> najlepiej na jednolitej powierzchni o jednym kolorze najlepiej innym niz
> kolor diody. Polecam stare dobre szmacianki.

Czesc,

Mialem podobny problem. Myszka zacinala sie i skakala po rogach ekranu. W
serwisie Logitecha (angielskim) odpowiedzieli (dosyc szybko :-) ze jest to wina
powierzchni. Powierzchnia powinna byc jasna z duza iloscia szczegolow.
Obecnie uzywam bialej gumolitycznej podkladki z jakims reklamowym nadrukiem i
wszystko jest OK.

Czy w przypadku wieszania sie portu PS/2 wieszala sie rowniez klawiatura???
Bo mnie sie tak dzieje co drugie uruchomienie systemu :-) Winie za to plyte.
Znaczy wiesza sie tylko klawiatura bo myszke mam na USB :-)))

Pozdrawiam

Maciek