Re: GF4 odszedł co dalej :( gwarancja?

Autor: Macca (macca.macca_at_poczta.fm)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 12:00:45 MET DST

Użytkownik "BQB" <adres_at_anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

> Jak nie dziala, to naprawia lub wymienia na nowa. Najlepiej idz do sklepu
> powiedz, ze grales w quake'a i nagle wyskoczyl ci taki duzy i czarny
ekran,
> byl kumpel u ciebie i powiedzial, ze to karta graficzna, bo podlaczal
swoja.
> Oddaj, poczekaj i odbierz.

Co by się prawie zgadzało po prostu black screen i kilka pisków :)
Dzięki chyba z serwisami nie ma sensu dochodzić przyczyny
awarii i najlepiej udawać głupca ja dużo się ostatnio naczytałem
o gwarancjach warunkowych itp.. czy coś takiego istnieje?

Kumpel oddał do serwisu Stlona który mu padł, a panowie
powiedzieli że przyjmą na gwarancja warunkowa! ponad miesiąc
chyba mija a prosiaka nie widać :(

Pozdrawiam