Problem z Abit KT7

Autor: hazja_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 09 Apr 2003 - 13:33:36 MET DST

Witam,
Mam problem z płytą Abit KT7, a mianowicie wczoraj kupiłem kartę graficzną
Gainward GF3 Ti/450 i po włożeniu jej do komputera (jest osadzona w gniezdzie
prawidłowo, zasilacz HuntKey 300W) nie ma sygnału wyjsciowego na monitor. Karta
jest 100% sprawana, sprawdzałem na 2 innych komputerach (inne płyty główne).
Jest to na pewno wina płyty. Czy ktoś miał podobny problem? Może aktualizacja
BIOSu płyty pomoże?

Pozdrawiam
Marcin