Re: Jaki wybrac CDROM (dziwne wymagania) ???

Autor: Szymon Osiecki (mooscimol_at_wytnijto.o2-pl)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 20:27:52 MET DST

slawek_xl napisał(a):

> Urzejmie uprasza się o nie wprowadzanie szanownej publiczności w błąd! :)
> http://www.cd-bremse.de/drives.htm

No i...? Patrzyłeś chociaż w oznaczenia tych napędów? Bo ja sprawdzałem
osobiście z najnowszym CD-Bremse i:

LG 52x - da się ustawić 8x CLV, działa to tak sobie, kolega raportował mi,
  że podczas odtwarzania CD-Audio z włączony spowolnieniem CD-ROM przestaje
  odpowiadać. Ten napęd nie ma po prostu "sprzętowej" zmiany prędkości,
  jest to tylko wymuszone przez program.

Nec 52x - nie można spowolnić.

LiteOn 52x - sprawdzałem tylko Nero DriveSpeed i nie dało rady, czyli w CD-
  Bremse, albo również kupa, albo będzie jak z LG.

Pisałem o najpopularniejszych u nas napędach *CD-ROM*, bo takie było
pytanie. Wiem doskonale, że można spowolnić wymienione na stronie, którą
podałeś napędy DVD LG, czy nagrywarki LiteOn'a (sam taką posiadam).

--
Pozdrawiam,
 Szymon                       mailto:mooscimol[at]o2[dot]pl