Re: GF4 odszedł co dalej :( gwarancja?

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 07:56:20 MET DST

Użytkownik "Macca" <macca.macca_at_poczta.fm> napisał w wiadomoœci
> Witam właśnie przedwczoraj moja karta GF4 MX420 PixelViev
> przeniosła się do krainy wiecznych łowów prawdopodobna przyczyna
>
> 1. przegrzanie układu(radiator aż parzył) po otworzeniu kompa, dziwne
> bo komp stał ok 30min bez niczego wprawdzie z podłączonym

Jak nie dziala, to naprawia lub wymienia na nowa. Najlepiej idz do sklepu i
powiedz, ze grales w quake'a i nagle wyskoczyl ci taki duzy i czarny ekran,
byl kumpel u ciebie i powiedzial, ze to karta graficzna, bo podlaczal swoja.
Oddaj, poczekaj i odbierz.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
{...} i ujrzał Pan pracę naszš i był zadowolony,