Odp: Zwiecha przy bootowaniu - straciłem koncepcje

Autor: szymony (szymony_at_ANTYSPAMgo2.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 18:29:21 MET DST

Użytkownik oBiAd <okidawa1_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7a259vsftrbq19rc65vpoovue2m972qblv_at_4ax.com...
> Witam,
>
> mam płytę MSI KT3 Ultra 2, AMD 2000 XP+, 256DDR_at_333 Kingston'a,
> GF4MX460 MSI, Baracudę IV40GB, nagrywarę Teac'a 24/10/48 i problem, z
> którym walczę od dłuższego czasu:
>
> Podczas odpalania kompa, po dłuższym odstaniu nie chce się uruchomić
> WinXP, a dokładniej świeci się dioda HDD jak przy normalnym odpalaniu
> systemu - widać że miele dyskiem, ale w ogóle nie odpala się monitor,
> czasami kilka razy wyłączenie (reset na obudowie nie działa) i ponowne
> włączenie pomaga i za którymś razem system sie odpala, ale innym razem
> [...]
Mam podobny problem. U mnie po dłuższym postoju komp się uruchamia, ale bios
nie widzi nagrywary i LED od HDD ciągle zapalony. Na szczęście pomaga
zamknięcie windy i Chwilowe wyłączenie zasilania na dodatkowym wyłączniku
zasilacza. (jeżeli ktoś niema takowego wyjęcie kabla zasilającego i ponowny
montaż)
pozdrawiam
szymon