GF4 odszedł co dalej :( gwarancja?

Autor: Macca (macca.macca_at_poczta.fm)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 19:41:54 MET DST

Witam właśnie przedwczoraj moja karta GF4 MX420 PixelViev
przeniosła się do krainy wiecznych łowów prawdopodobna przyczyna

1. przegrzanie układu(radiator aż parzył) po otworzeniu kompa, dziwne
bo komp stał ok 30min bez niczego wprawdzie z podłączonym

2.TV-out na którym jest TV z telewizja kablowa jednak mu wcześniej
to nie szkodziło czy to mogło spalić kartę(przegrzać układ)?

Troszkę dziwne bo wcześniej wszystko było ok. i dziwne jest
to że gorący był radiator a nie spaliło się samo Tv-out...
Na karcie nie ma żadnych śladów zniszczenia nie wiem co
to mogło być choć mogę podejrzewać kablówkę, jak wygląda
gwarancja w takim przypadku, miał ktoś jakieś doświadczenia?

Pozdrawiam