Re: Barracudy a ACTION

Autor: Gambei (gambei_at_wp.pl)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 17:40:43 MET DST

On Tue, 8 Apr 2003 17:17:40 +0200
"_HEARTSHADE_" <heartshade@\\NO_SPAM\\wp.pl> sang the following hymns:

>Tak zakonczylem swoja przygode z Seagatem.
>Nie lepiej brac WD czy MAXTORA, ewentualnie SAMSUNGA?
>
>acha. probowalem zamowic w marcu, na poczatku...

hmm... dziwne, ja kupilem IV w pazdzierniku... 2001 i do tej pory nie
mialem z nia zadnych problemow (a pare formatow bylo, kilka razy
zasilanie padlo). Moze wyszla jakas wadliwa seria, bo z moich
znajomych co kupili te dyski w 2001 to zadnemu nie padl.

A Samsunga to radze traktowac z dystansem.

Pozdrawiam

--
Gambei        gambei_at_wp.pl

"Pisze tak jak prowadze:
 moze nie za dobrze, ale najszybciej jak potrafie."