Re: gryzon Logitech MX300 i nagrywarka

Autor: GB (nospam_at_nic.com)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 17:36:26 MET DST

Uzytkownik "Gambei" <gambei_at_wp.pl> napisal w wiadomosci
> Witam wszystkich grupowiczow.
>
> I nadeszla ta chwila, trza zmienic gryzonia. Najbardziej spodobal mi
> sie produkt Logitecha mx300, ze wzgledu na niezle parametry (800 dpi,
> przetwarzanie 4,7 mpixela). Co sadzicie o tej myszy, czy moze warto
> zainwestowac te 200 zl w inny model.

Ma to myszke i jest full wypas... Mi potrzebna byla glownie do grania :) No
ale jak sprawdza sie w szybkich FPP gdzie Twoje zycie moze zalezec od
reakcji trwajacych ulamki sekundy to chybe do wszystkiego innego bedzie
dobra :)
Jesli Tobie tez chodzi o gaming to warto jeszcze rozwazyc wybor MS Intelli
Mouse Explorer za ok 120 PLN...

Pozdrawiam
GB