Re: Polaczenie modemowe, TPSA, stop na 316 pakiecie odebranym.

Autor: semp (semp_REMOVE_THIS__at_semp.prv.pl)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 15:48:28 MET DST

In article <b6p8vk$i77$1_at_nemesis.news.tpi.pl>, marcell21_at_interia.pl
says...

> przestawić zegar w windzie

> kolejny który myśli że jego problem jest najważniejszy

A co to niby mialo znaczyc? To juz nawet nie mozna zadac pytania na
grupie bo jakis zakompleksiony osobnik zaraz sie przyczepi?
Przepraszam grupowiczow ze nie jestem tu stalym bywalcem i sie
awanturuje, ale nie lubie jak frajerstwo sie do mnie przyczepia bez
powodu.

pozdrowienia dla wszystkich oprocz pana Marcina
semp.