Re: Polaczenie modemowe, TPSA, stop na 316 pakiecie odebranym.

Autor: Marcin (marcell21_at_interia.pl)
Data: Sun 13 Apr 2003 - 21:55:37 MET DST

Użytkownik "semp" <semp_REMOVE_THIS__at_semp.prv.pl> napisał w wiadomości
> In article <b6p8vk$i77$1_at_nemesis.news.tpi.pl>, marcell21_at_interia.pl

> A co to niby mialo znaczyc? To juz nawet nie mozna zadac pytania na
> grupie bo jakis zakompleksiony osobnik zaraz sie przyczepi?
> Przepraszam grupowiczow ze nie jestem tu stalym bywalcem i sie
> awanturuje, ale nie lubie jak frajerstwo sie do mnie przyczepia bez
> powodu.

a to znaczy, że nie jesteś na grupie najważniejszy i wysyłaj posty z
właściwym czasem systemowym
myślisz, że jak masz pieprzony modem to Twój post musi być cały dzię na
wierzchu, żeby go czasem ktoś nie przeoczył
zakompleksiony to ty jesteś
i uważaj do kogo mówisz słowo "frajerstwo" bo możesz się nieźle kiedyś
przejechać

> pozdrowienia dla wszystkich oprocz pana Marcina

ja Ciebie też nie pozdrawaim lamerze