Re: 5.1 a centralny głośnik :-(

Autor: SuperLamer (SuperLamer_at_hoga.pl)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 11:31:55 MET DST

> Może by i było prościej gdyby ten mikser działał. Po zainstalowaniu
> sterowników mam pozycję mikser w menu ale nie odnosi się ona do niczego

No to zrób pełną instalację chopie. Całe oprogramowanie, a nie tylko stery.

> :( Nie mam zamiaru instalować starszej wersji windowsa tylko dlatego, że
> niedouczeni programiści z Creativa nie potrafią napisać porządnie
> napisać prostych aplikacji.

Nie widzę powodu, dla którego masz obrażać programistów z Creative.
Skoroś taki "douczony" to sam sobie napisz sterownik.
I nie musisz wcale instalować żadnej starszej wersji Windy. Chodzi tak samo
dobrze pod XPkiem , jak i pod '98.

Niedouczona
SupaLama