Nvidia GeForce 4 440 MX a wyjscie TV

Autor: Luke (luke13_at_go2.pl)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 11:51:11 MET DST

Witam,

Mam karte graficzna Nvidia GeForce 4 440 MX 64 RAM + Tvout. Niestety mam
problemy z przekierowaniem obrazu na TV. Podlaczylem kabelkiem (svideo -
euro) i tutaj sa schody. TvTool w wersji 6.8 nie wykrywa chipa TV ( bo jest
on zintegrowany na chipie graficznym, chodzi o tansze rozwiazanie w
produkcji a Nvidia nie udostepnia zadnych danych technicznych i nie sa w
stanie zaimplementowac obslugi chipu TV oznaczonego jako NV 17). Moze pojawi
sie w wersji 7.0 ale to malo prawdopodobne. Tyle udalo mi sie dowiedziec na
stronie www.tvtool.de. Natomiast zeby zrobic to z poziomu Windowsa
(wlasciwosci - zaawansowane, itd.) nie mam podswietlonej opcji TV. Czy ktos
ma moze pomysl jak to zrobic ? Dzieki z gory za pomoc !

Pozdrawiam

Luke