Re: 5.1 a centralny głośnik :-(

Autor: Grzegorz Kudyba (ja.n_at_rowerku.w.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 22:26:40 MET DST

Dnia 03-04-07 07:56, Użytkownik SuperLamer napisał:

> A może prościej byłoby włączyć "cmss" i 'movie mode" w mikserze Creativa?

Może by i było prościej gdyby ten mikser działał. Po zainstalowaniu
sterowników mam pozycję mikser w menu ale nie odnosi się ona do niczego
:( Nie mam zamiaru instalować starszej wersji windowsa tylko dlatego, że
niedouczeni programiści z Creativa nie potrafią napisać porządnie
napisać prostych aplikacji.

--
Grzegorz Kudyba