Re: Dylemat AMD czy Celeron

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 23:51:02 MET DST

| To bylo od tak dla przykladu gdyz nie wierze jakos tym testom i uwazam i
tak
| firme intel jak dla mnie POWTARZAM JAK DLA MNIE chyba lepsza niz AMD.
| Decyzje o tym i tak i tak podejme jutro bo czekam od kogos na ostateczna

jezeli ty sam nie jestes w stanie wybrac, nie znasz wszystkich niuansow, nie
zdajesz sobie z nich sprawy - czekasz az ktos Ci powie jak zrobic i do tego
mowisz o zonglerce prockami - co doprowadzilo do uszkodzen plyty to i swiety
cyrix Ci nie pomoze...

--
sezon na eXpertow uwazam za otwarty! oplaty:
 -- strzal ostrzegawczy -    10 zl --