Re: Dylemat AMD czy Celeron

Autor: Tomasz (cattomcat_at_hotmail.com)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 09:20:10 MET DST

PiotrAS wrote:
> Co do celerona widzialem ze pojawil sie niezly przyklad wiec podam i swoj
> jaki mialem.Pomimo czestych kombinacji na plycie z moim prockiem wymiany na
> inne plyty , ciagle przekladanie testowanie prockow na mojej plycie , itp.
Kiedys kupilem celka z plyta na kt133a. Dzialalo to to ale tragicznie.
Przedewszystkim powoli i nie wszystko tak jak trzeba. Po wymianie na
plyte z bx-em system stal sie stabilny na tyle na ile pozwalal
win98/milenium - czyli srednio. Teraz na athlonie i xp wina moze chodzic
calymi tygodnimi...

> To bylo od tak dla przykladu gdyz nie wierze jakos tym testom i uwazam i tak
> firme intel jak dla mnie POWTARZAM JAK DLA MNIE chyba lepsza niz AMD.
Intel jest duzo lepszy od amd. Mniej wiecej tak jak athlon od celerona.
Posiadaja gigantyczne zaplecze, gotowi sa do technologi 0.09 nm, stosuja
skuteczna technologie natyprzegrzaniowa, ...
Jednak obok technologi jest jeszcze software w umyslach projektantow
systemow logicznych. Na tym polu amd wyprzedzil intela o cala prosta.
Dlatego P4 jest slaba alternatywa athlona a ithanium tylko cieniem hamera.

pozdrowko
Tom