Re: Dylemat AMD czy Celeron

Autor: PiotrAS (piotras84_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 23:34:15 MET DST

Cieszy mnie fakt iz jest tyle postow odpisane :)
Ale decyzji ostatecznej jeszcze nie podjalem i poczekam z nia do jutra...Z
pewnoscia oglosze cos ostatecznie tutaj.
Co do celerona widzialem ze pojawil sie niezly przyklad wiec podam i swoj
jaki mialem.Pomimo czestych kombinacji na plycie z moim prockiem wymiany na
inne plyty , ciagle przekladanie testowanie prockow na mojej plycie , itp.
Z plyta sie cos stalo i komp zaczal sie sam wylaczac.Nic nie robilem i
doprowadzilo to do spalenia plyty.Ale tylko plyty.Celeron zostal bez
naruszenia i nic sie nie stalo.Plyte wymienili w serwisie i wszystko znowu
powrocilo do normy...
Inny przyklad ?
Wentylator na procku mi siadl i zanim sie kapnalem bo dopiero po rozkreceniu
kompa jedynie zawiesil sie system.Po wymianie wentylatora wszystko chodzilo
normalnie.Najwazniejsze ze nic sie nie stalo z prockiem !!! A co do plyty to
mialem Solteka...
To bylo od tak dla przykladu gdyz nie wierze jakos tym testom i uwazam i tak
firme intel jak dla mnie POWTARZAM JAK DLA MNIE chyba lepsza niz AMD.
Decyzje o tym i tak i tak podejme jutro bo czekam od kogos na ostateczna ...
no powiedzmy propozycje / potwierdzenie tego ...
Jeszcze raz dzieki za tyle postow i Pozdrawiam !!!