Re: Dylemat AMD czy Celeron

Autor: PiotrAS (piotras84_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 19:32:10 MET DST

Pozwolilem sobie obciac posta bo i tak kazdy wie kogo ...
>Każdy będzie chwalił swoja marke ,ale ty za to bulisz.Osobiście kupiłem
>ATHLONA XP 2000+ 0,13 i jestem bardzo zadowolony.wcześniej miałem P4 1600
>i nie chcę nigdy więcej

Zgodze sie z toba chyba w zupelnosci co do odpowiedzi.Natomiast jesli chodzi
o to do czego to ma byc to raczej gry/programy/internet , czyli ogolnie taka
mieszanka wszystkiego. Co do kosztow to nie chce aby jednak byly za duze i
wole nic nie dokladac...
A jesli chodzi o procka to prawdopodobnie mialby byc to duron 1.3 (czyli
ostatni z duronow) , a celeron powiedzmy 1.1 , 1.2 ...
Nie chce super kompa do grania bo nie jest mi to tak bardzo potrzebne -
chodzi tylko o to zeby brat mogl sobie jeszcze jakos w cos zagrac.Ja z czasem
gram coraz mniej...